بولت ها و انواع مختلف بولت ها
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بولت ها و انواع مختلف بولت ها
نوشته شده در شنبه 30 بهمن 1400
بازدید : 82
نویسنده : جواد دلاکان
 

بولت ها و انواع مختلف بولت ها با کاربردهای متفاوت در صنعت ساخت و ساز

بولت فولادی

توضیح: بولت (پیچ) نوعی بست از جنس میلگرد می باشد که در صنعت ساخت و ساز. جهت ایجاد اتصال بین صفحه زیر ستون و فونداسیون مورد استفاده قرار می گیرد.

بولت فولادی-بولت ها و انواع مختلف بولت با کاربردهای متفاوت در صنعت ساخت و ساز

و بولت ها به طول های مختلفی تولید می گردند و به طور معمول انتهای بولت را به منظور افزایش درگیری خم می کنند. که باعث می شود شکل ظاهری این محصول عصا مانند شود.

بولت فولادی-انواع مختلف بولت ها با کاربردهای متفاوت:

انکربولت (Anchor Bolt)

کلمه انکر در لغت به معنای مهار، چفت، بست به صورت محکم و یا سخت می باشد.

انکربولت ها یا رول بولت ها ابزاری هستند جهت فیکس نمودن و نصب ماشین ها و ابزارهای صنعتی داخل فونداسیون.همچنین در پروژه های ساختمانی به منظور نصب صفحه (Plate) های فلزی با ابعاد و ضخامت های متفاوت به سطوح (بتن، سنگ، آجر و …) مورد استفاده قرار می گیرند.

 

آی بولت (Eye Bolt)

نوعی پیچ است که با داشتن یک حلقه در انتهای خود می توان یک طناب یا نوار یا زنجیره را به آن متصل کرد. و برای کارهای جابجایی اجسام بسیار پرکاربرد است به دلیل شباهت آن به چشم (Eye) به نام آی بولت نام گذاری گردید.

 

یو بولت (U Bolt)

بولت فولادی-بولت ها و انواع مختلف بولت با کاربردهای متفاوت در صنعت ساخت و ساز

پیچ یو یا Bolt پیچی است که به شکل U می باشد. و برای اهدافی خاص که نیاز به گیرایی داشته باشند استفاده می شود. بعنوان مثال سطوح گردی همانند لوله را به راحتی با این پیچ می توان نصب کرد.

یوبولت ها به منظور ساپورت لوله های نفت و گاز در پایپینگ (Piping) طراحی می شوند. و بر اساس سایز لوله ها نامگذاری می گردند. بعنوان مثال یوبولت ساز 8 اینچ جهت مهار لوله سایز 8 اینج طراحی می گردد.

پارامترهای مورد نیاز در انتخاب یوبولت ها بشرح ذیل می باشد:

نوع جنس بعنوان مثال کربن استیل، استیل و …

گام رزوه

قطر مفتول

شعاع خم

شرکت خشکه و فولاد پایتخت (( مدیریت : جواد دلاکان )) صنعتگران عزیز، افتخار داریم. که سی سال تجربه گرانبهای خویش را در زمینه عرضه انواع ورق آلیاژی. و انواع فولاد آلیاژی برای خدمت رسانی به شما هموطنان کشور عزیزمان ایران ارائه می دهیم. پیشاپیش از اینکه شرکت خشکه و فولاد پایتخت را جهت خرید خود انتخاب می نمایید سپاسگزاریم.ارتباط با ما:
۰۹۱۲۱۲۲۴۲۲۷
۰۹۳۷۱۹۰۱۸۰۷
تلفن: ۰۲۱۶۶۸۰۰۲۵۱
فکس: ۶۶۸۰۰۵۴۶

ارتباط با ما در شبکه های اجتماعی

https://t.me/foolad_paytakht تلگرام

https://www.instagram.com/folad_paytakht اینستاگرام

https://www.instagram.com/foolad_paytakht.ir اینستاگرام




:: برچسب‌ها: بولت فولادی , بولت ها و انواع مختلف بولت با کاربردهای متفاوت در صنعت ساخت و ساز , پیچ , پیچ فولادی , انکربولت , آی بولت , یو بولت , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: